Gloeiende....W#%&(_

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 19, 2012, 09:30:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Vanmorgen vroeg wakker (...beetje bewolkt, maar verder redelijk buiten)
Bakkie koffie en ff achter de pc (...bewolking wordt al minder...)
Net de werkzaamheden afgerond aan het forum en 'in de startblokken' om naar buiten te gaan (...grmbl...regent het alweer hard genoeg om in een minuutje zeiknat te zijn)
Gelukkig heb ik vakantie... kan ik lekker binnen blijven *zucht*  :-\

A{b}r{a}xa{s}

't is me gelukt, heen en weer naar de supermarkt én een nat pak gehaald....nu weer lekker met een mok koffie (én verse broodjes, dat dan weer wel !) achter de pc ;)

Team

Ja Ja,  Bas, ik weet er alles van, regen regen ook in Vianen aan de LEK,  thuis blijven is geen optie,
twee labradors staan me aan te kijken, met ogen van, hup baas de polder in wandelen langs de uiterwaarden van de Lek.
Eenmaal aangekomen breekt er een flets zonnetje door, en de honden kijken me aan, en willen me zeggen, zie je nu wel,zo erg is het weer niet het komt wel goed. Ze hebben gelijk, als je eenmaal langs de uiterwaarden loopt zie hoe mooi het er is, iedere dag anders,
De honden denderen de Lek in. Het begint weer licht te regenen, ik kijk of er ergens beweging te zien is van wat voor een vis dan ook, langs de kribben, en ik denk het leven is zo slecht nog niet, en mijn honden, die wanen zich in de hemel ( Lek )


Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

A{b}r{a}xa{s}

't stroomt meer dan gemiddeld ja :)

zag trouwens wel enige activiteit toen ik er daarnet langs kwam

doosjes genoeg....

A{b}r{a}xa{s}

@Ton : dat klopt ook wel, als je eenmaal buiten bent valt het allemaal wel weer mee (tenzij het echt hoost natuurlijk)

Team

Regen heeft een voordeel.

Het meeste valt ernaast,

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

vliegvisserdorian

Ik ging net ff twee versgebonden vliegen testen in de sloot bij mij voor en toen begon het hier te storten... Ben nu dus lekker nat :o

dartmayor

Ik zit ook te wachten op droog weer en dan ben ik naar de waterkant.

Twijfel tussen voornin Zwolle Zuid of met de streamer al wadend langs de ijssel.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

peter

hi hi heb ik geen last het zweet staat mij in de naad dikke 30 gr

lekkere kopvoorns gejaagd net super op eenn droge de grootste nog gemist #3 lekker krom erop

directbootje ff oppompen en op de diepere plekken ff smijten
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

vliegvisserdorian

Peter waar zit je nu dan???

peter

de gorges du tarn vlakbij millau
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

mrproper

Das beter als midden op de Noordee peter.!!! Gisteren pakken met water over de hele zooi heen gehad. Halve inventaris achter van dek afgespoeld , reddingsboei zwemt inclusief verlichting ergens midden in de de Duitse bocht.!! Kortom ^#$@#$!@#$% WEER.   Voor de niet kenners van het Noordzee weer ziet Deadliest catch op discovery.

Bone F

Quote from: peter on July 19, 2012, 13:54:03
hi hi heb ik geen last het zweet staat mij in de naad dikke 30 gr

lekkere kopvoorns gejaagd net super op eenn droge de grootste nog gemist #3 lekker krom erop

directbootje ff oppompen en op de diepere plekken ff smijten

Ga binnenkort ook die kant uit. Ik ken de Tarn/Tarnon vanuit Florac, was altijd erg leuk. Waar zit jij nu ongeveer............ok precies dan ;)

Frans

mrproper

Quote from: speycast on July 19, 2012, 18:13:41
wie gaat er dan ook met roeiboot en slecht weer de noordzee op  ;)


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

mrproper

Tja ken me daar ook wel iets bij voor stellen . :)

mrproper

Tja leuk is anders ..... Maar kop derbij hiouden dan is er niks aan de hand.

Gerrit72


Inmiddels in Drenthe droog en zon. Misschien straks de schade in halen. Even met een mega Ep streameren ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

peter

Das zwaar k.t William heb ik geen last van te heet af en toe en dan ga ik nog naar de mid.landse zee nog heter
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

mrproper

Het klote weer bleek dus ook nog wel doordat een collega die veel later vertrokken was naar binnen is gebracht door de reddingsboot.!!!!

Motor uitgevallen en geen roerbediening meer.! met +/- 3 - 4,5 meter golfhoogte.!!  :(

Mooi op tijd binnen zelf peter.

HappyFisherman

Ik heb voor de 4e augustus afgesproken om op zee te gaan vissen, maar alleen als we op de Waddenzee blijven! Ik wordt nog zeeziek ik een bellyboat!
Vliegvissen is bevlogen vissen...