Bedankt Hans !

Started by Hilco, January 27, 2013, 19:20:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

Beste medezwiepers broeders van de vliegenlat.
Bij deze willen we graag Hans (muddler.nl) in het zonnetje zetten.
Maar hoe moet je nu iemand bedanken die veel heeft betekend voor het forum.
Iemand die altijd klaar stond voor het forum en zijn leden.
Hoe vaak kwam het volgende niet voorbij, mail muddler, Hans, Hannus even die kan je vast en zeker een mooi setje vliegen samen stellen en het kost ook nog eens bijna niets.
Of, deze dag is mogelijk gemaakt door muddler.nl, of prijsjes zijn beschikbaar gesteld door muddler.nl.
Maar buiten dat als het even kon was Hans ook niet beroerd om even een kijkje te komen nemen op een forumdag gezellig even wat drinken en kletsen met ons leden en dat zonder commerciƫle bedoelingen maar puur voor de gezelligheid.
Hans heeft altijd de foto wedstrijd gesponsord welke dit jaar is vervangen door storytellers en vond het geweldig om zijn naam te verbinden aan de snoektour.
Buiten je vrijgevigheid zijn velen van ons je gaan waarderen om je persoonlijkheid een vriendelijke man die er altijd was.
We hopen dan ook in de toekomst nog veel van je te mogen genieten en je te zien op een of andere forumdag.
Muddler.nl, Hannus, Hans was er vanaf het begin bij en dat kunnen we niet zomaar voorbij laten gaan.
Daarom is het ons een genoegen om aan u als leden mede te mogen delen dat wij,
Bas en de moderatoren hebben besloten Muddler.nl uit te roepen als eerste en enige erelid van het forum.

Hans,
namens alle forum leden bedankt voor je inzet die je hebt gedaan in al die jaren dat we bestaan.


Patrick(WF)

Gaaf. Ik ben t er helemaal mee eens. Mooi initiatief Hilco.
Groet Patrick

maurice

 ::agree:: ::goodjob::
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

100% verdiend!

Alleen moeten we nu ook buigen in nabijheid van Zijne Hoogheid Hans?  :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72



::agree::   ::goodjob::  Helemaal verdient Hans!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

hannus

ha, prachtig! we zijn er hier even stil van, het is dan ook een hele eer om erelid te zijn. Ik wil Bas en alle moderatoren en iedereen bedanken voor de mooie reacties.  Ik zal het forum met plezier blijven volgen en zover nodig mijn vanaf nu "neutrale"  (ha, ha) reacties blijven plaatsen. Nogmaals, allemaal bedankt en tot gauw maar weer.
vriendelijke groet,
het water wordt weer liquide, strakke lijnen, petri heil,
Hans. (en de logistieke afdeling, ons Meune (Monika).

peter

 ::goodjob:: ::agree:: ::top::

Helemaal mee eens Top idee ,en zeer gemeent Hans ,ik zie je gewoon voor me samen met Monika een druppeltje uit je ooghoekie weghalen .

Het ga je goed kerel..
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A.de Vries sr

 ::goodjob:: ::agree::
Arie