OV 4 - Hier!!?? (2 juni)

Started by harlin, March 06, 2012, 20:44:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

volgens mij moet ik EP streamers binden.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

gerrit

#326
foto zegt genoeg


had dus wel vis

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

Zo , half acht de deur uit en half 8 weer thuis.

Was een topdag !!

Harry en Lin erg bedankt voor de organisatie en de inwendige verzorging.

Andere bezoekers bedankt voor de gezelligheid en het plezier.


Nog steeds weet ik niet ieders naam , dat blijft jammer .


harlin

Zo, ben er ook eindelijk, achter de pc dan.
Zo rozig als de kalere, net het warm eten op.
De laatste wijze vissers zijn ook eindelijk naar huis.
We hebben vanavond met zijn 5en in het Markermeer nog meer vis gevangen als de gehele dag met 15 personen in het EB water.
Peter was even na ½8 van zijn blank af. ::duim::

Had al geschreven dat het moeilijk water was, denk dat de meesten het wel met me eens zijn.
Er is meer gevangen dan ik had verwacht, ben ik blij mee,
maar de verdeling was wel erg mager jammer genoeg.
Verslag komt nog wel eerst ff wat neuzen en relaxen.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Jan Damman

Harry bedankt voor de goede organisatie en Lin bedankt voor de verzorging van de inwendige mens!!!!!!

Was een geweldige dag in een mooie omgeving met prachtige waterlopen.

Ben zelf blank gebleven maar dat mag de pret niet drukken.

Mannen jullie ook bedankt voor de gezeligheid.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

mrproper

SPONSORS natuurlijk ook hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van de materialen.

harlin

Quote from: harlin on June 02, 2012, 23:12:54
Verslag komt nog wel eerst ff wat neuzen en relaxen.  ;)
Kom net weer binnen, zou morgen de camper leeghalen,
maar heb het ergste nu maar gedaan.
Natte BB er in is ook niet goed voor beide.

Quote from: mrproper on June 02, 2012, 23:23:13
Leuke dag geworden zo ,

Harry en Linda bedankt.

Ga zo de foto's er even opzetten .

ps waren jullie bij het clubhuis geweest.? ( hoekje ) of bij schellinkhout.?

Jij ook bedankt voor de stafkaarten en de bewegwijzering.
Dacht gisteravond die maakt een geintje, maar een rotonde begon ik wakker te worden.
OV4>, dat komt me bekent voor, waar ken ik dat .......?  ???

Ben benieuwd naar de foto's.
Ga zo naar boven om ze daar op de pc te zetten, nieuwsgierig naar mijn eigen plaatjes.

We zijn daar bij het clubhuis geweest ja, had een paar baarzen verderop in het water.
Roelof had daar zijn eerste winde, die kan dus ook aan het strepen.
Later naar de kant gegaan achter de kleinjes aan.
Dat ging wat sneller met tikken. :-X
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

weerwolf

Ik heb een superdag gehad, een visloze forumdag wel aanbeten maar idd moeilijk water. De karpers vinden vliegen niet goed genoeg want die azen op iets wat we niet konden zien.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en aanwezigheid, Gewo heeft zich volgens mij ook goed vermaakt op de boot, helemaal super dat de boot beschikbaar werd gesteld!. Linda bedankt voor de catering en sponsoren ook bedankt.

In het marker meer heb ik mijn eerste winde van formaat gevangen, ik kwam nooit verder dan een cm of 12 en nu 1 van 25 plus.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Quote from: maurice on June 02, 2012, 17:58:00
volgens mij moet ik EP streamers binden.
Er moet niets Maurice ::hand:: , jij hebt me al genoeg bedeeld.  ::duim::
Heb nog een flink aantal van je liggen van Mtour.  :-X
Beschouw het maar als een poedelprijs voor jezelf.  ;D

Quote from: weerwolf on June 03, 2012, 00:31:52
In het marker meer heb ik mijn eerste winde van formaat gevangen, ik kwam nooit verder dan een cm of 12 en nu 1 van 25 plus.
Eindelijk een hoofdprijs voor je zelf dus.  ;D
Ben je al huis of zit je onderweg te rammelen?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

weerwolf

12 uur reden we hier het dorp binnen, nog ff afscheid nemen en nu nog ff het forum checken.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Hier was het om 00.00r 1 stuk vuurwerk, wel laag bij de grond.
Er was geen speter te zien, maar het was goed dat we niet in die hoek zaten. http://www.obsession-outdoor.nl/
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Patrick(WF)

Inderdaad een super leuke dag gehad. Niks gevangen, maar dat
mocht de pret niet drukken. Weer nieuwe gezichten gezien en
lekker kunnen vissen.

Harry en Linda super bedankt voor de organisatie en verzorging
van de innerlijke mens en de sponsoren bedankt voor de beschikbaar
gestelde prijzen.
Groet Patrick

Gewo

Het was inderdaad heerlijk weer en weinig vis. Echter dat mocht de pret niet drukken. Als eerste nu toch wel Harry en Lin bedanken voor het organiseren en de goed verzorgde lunch.

Ook William voor de bewegwijzering :D en gesealde kaarten/plattegronden. Hilco voor het vervoer van en naar de stek.
Natuurlijk vergeet ik de kapitein Michel en 1e stuurman Tommy niet ;) Fantastisch dat Michel speciaal voor mij met de boot was gekomen, kon ik op stekken komen waar ik anders nooit was beland.

Ook de hulp van anderen bij het 'instappen' van de boot vaak goed bedoeld maar uitwerking niet altijd praktisch. Wil je dat ze me been pakken maar pakken ze de 'lege' broekspijp en val je met je snuffert op het dek ;D ;D ;D ;D
Voor de rest is alles goed gegaan.

Mannen en dames een onvergetelijke dag bedankt hiervoor oja ook de sponsers niet vergeten zodoende was er voor elke deelnemer een leuke attentie en of prijs.

maurice

niks Harry,, geen poedelprijs voor mij.

jij krijgt ze gewoon punt uit.

voor je het weet halen ze je de fietstas weer leeg.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Marksman

Lekker dagje gevist gister, ondanks dat ik op de nul bleef.
Harry, bedankt voor de organisatie.Linda, bedankt voor de catering en sponsors bedankt voor de prijzen.

Groet Erik.

John

Super dagje gehad!! ::duim::
Met dank aan Harry en Linda voor de goede verzorging. ::koffie02:: ::top::
En natuurlijk William voor de bewegwijzering en de kaartjes van de omgeving.

Eerst de overdag een beetje vissen en OH over vliegvissen en aanverwante zaken... Met tussendoor een lunch met daaraan gekoppelde verloting met dank aan onze sponsoren voor de leuke prijzen

Daarna s'avonds nog ingewijd in het Markermeer vissen door visgids Harry.
Was wel een latertje maar zeer zeker voor herhaling vatbaar. Kom zeker nog een keer weer buurten.....


Rossie69

em weten jullie al wie de grootste,de meeste vissen hebben gevangen ?

Zag wel een leuke snoek geland worden.

peter

ja ikke wel jij niet,ja je was er ook niet .HihI
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Quote from: Rossie69 on June 03, 2012, 18:19:41
em weten jullie al wie de grootste,de meeste vissen hebben gevangen ?

Zag wel een leuke snoek geland worden.
TZT komt het in het verslag te staan, eerst ff vissen.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

gerrit

Met dank aan William voor de bewegwijzering en de kaartjes van de omgeving ::top::

En natuurlijk Harry en Linda voor de goede verzorging. ::top::

en sponsors bedankt voor de prijzen

was weer een top dag met leuke mensen  ::houdoe::
grrrrrrrrrrrrrrrr gerrit

peter

#346
Heerlijk daggie gehad ,mooie omgeving helaas een paar keer een tikkie gehad dus geen vis geland in het Egboets wel gelachen met Gertje op zijn buikkie in de boot .

Een leuke groep forummers die het weer leuk met elkaar gehad hebben ondanks dat er voor de meeste weinig gevangen is sommige deden dat wel waaronder de enige forumster Jeannette die er toch 8 stuks wist te verschalken in dat moeilijke water.

Na een lekker kopje soep en broodje waar een nr aanhing kreeg iedereen een mooi prijsje van de geweldige sponsoren ,waarvoor hartelijke dank ,van Linda .

Na afloop van de  OV-4 tour hoorde ik de Drie Wijze uit het Oosten (Wilco,Roelof en John )met Harry praten om nog verder te zwiepen in het IJsselmeer daar had ik ook wel oren naar dus bood ik aan om mee te gaan HaHa , nou een mooiere afsluiting van de OV dag kon ik mij niet wensen .

Na een uurtje stonden we dan in het Markermeer glashelder water maar vangen ho maar totdat er voor mij en Roelof een kringetje in het water was Roelof gooit aan en hebbes zijn eerste winde van een beetje formaat en dat was het dan dacht ik.niemand pakte wat ,totdat Harry naar de oever liep en constant aan het turen was dacht er zelf over om naar huis te gaan het was al 1900 uur geweest.

Uit het niets begonnen er overal aan de kant kleine vissie te springen en Wilco als een gek begon te vangen gevolgt door ons vijven de een na de ander doubletten van Roofblei,Windes ,Hybriden zoals Harry ze noemt en voorntjes   kicken .
Dus was ook van de dikke nul af en ving ook mijn eerste Roofblei en winde ,wat een agressiviteit van dat kleine grut.
Hetwas inmiddels dik 2100uur geworden en we gingen er een goed eind aan breien ik naar Purmerend de 3 wijzen ergens een happie halen en Harry een dikke hand.Om zker nog een keer te doen met Harry en de wijze ,of zonder ook jullie bedankt.


Harry en Linda bedankt voor deze mooie dag en de afsluitende sessie in het Markermeer .

foto´s volgen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Quote from: peter on June 03, 2012, 23:00:01
Na een uurtje stonden we dan in het Markermeer glashelder water maar vangen ho maar totdat er voor mij en Roelof een kringetje in het water was Roelof gooit aan en hebbes zijn eerste winde van een beetje formaat en dat was het dan dacht ik.niemand pakte wat ,totdat Harry naar de oever liep en constant aan het turen was dacht er zelf over om naar huis te gaan het was al 1900 uur geweest.

Om zker nog een keer te doen met Harry en de wijze ,of zonder ook jullie bedankt.
foto´s volgen
Niks vangen? ho maar????
Dan heb je niet gezien of gehoord dat ik een paar baarzen had zeker,  ;D
Bij de oever was het erg rustig dat we te water stonden, op zich is dat al een slecht teken.
Als dat het geval is dan vis ik regelmatig gewoon langs de kant, wel steeds het grote water in de gaten houdend, kringt het daar dan er wel heen gaan voor de grotere.
Vaak heb je een stukje van de wal wat grotere vissen van een cm of 20-25.
Mis een , bij je Peter, dacht eerst dat je bedoelde dat ik om 1900u naar huis wilde, zo snel ben ik niet om zo vroeg te gaan.  ;)
Maar als je jeuk hebt en je wil in deze hoek weer eens vissen dan vraag je het maar, 2 stekken weet je nu,
maar met andere wind dan kan ik je nog wel wat anders laten zien.  ;)

Ga nu weer even verder met mijn verslag met foto's er tussen.  :-X
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peter

Harry ga ik zeker doen het is een hele mooie plek om te vliegeren dus ik ga je zeker nog een x piepen om te ´s avonds te gaan ,overdag is het niet zo aantrekkelijk of.....
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Dan ben ik meestal te werk, de avond uren doen het vaak goed.
Overdag is het wel te doen, maar met erg mooi weer dan is het druk met vele andere watergasten.
Zoals jetski (waar we waren), zwemmers en weet ik al wat niet meer.

Op de ene plek pak je ze tussen de zwemmers vandaan (Andijk), andere keer is alles verstoord (Schellinkhout).
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN