Even Voorstellen: Volschubeke

Started by volschubeke, February 13, 2012, 13:23:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

volschubeke

Dag forumleden,

Op deze manier wil ik me voorstellen aan jullie.

Ik ben Marco, 23 lentes jong, woon in Nijmegen en studeer technische bedrijfskunde. Ik vis al vanaf mijn 5e. in het begin samen met mijn vader met de vaste stok aan de lokale visvijver. later met vismaten op karper op dezelfde vijver. toen zat er opeens een blaadje bij de nieuwe jaarvergunning met een gratis werples voor het vliegvissen. Dit leek me interessant. vlak na die les een hengel gekocht en een paar keer gevist. echter in zuid-limburg waren er slecht enkele wateren die moeilijk te bevissen zijn met de vlieg. dus de vliegenlat werd weggelegd in de kelder.
Nu ik verhuisd ben wordt toch al vaker de vliegenlat gepakt. deze winter vooral de #9 om de snoeken mee te vangen. dit lukt aardig met een aantal snoeken tot 94cm. De plannen voor aankomend seizoen staan echter allemaal in het teken van vliegvissen. vandaar mijn aanmelding op dit forum.
Mocht iemand zich geroepen voelen om me een dag op sleeptouw te nemen. graag.

groeten Marco

HappyFisherman

Mooi dat je je ff voorsteld Marco, gaat vast lukken dit jaar!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

A{b}r{a}xa{s}

welkom en veel plezier hier toegewenst Marco

golddigger

Welkom Marco, en veel(vlieg)visplezier

forel


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

christianvt

Welkom hier Marco en veel lees- post- en visplezier toegewenst! ;D

harlin

 ::welkom::, je hebt een leuke voorstelling. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

volschubeke

allemaal bedankt. even voorstellen is een goed begin aangezien ik graag meepraat op een forum

Arjan Maat

Hoi Marco, heel veel plezier op het forum hier.

TL Arjan Maat

Ron-O

Marco welkom hier leuk om ook eens wat te horen van iemant uit Nijmegen, ben in Bemmel/Gendt opgegroeid, kolken langs de dijk en
De Waal, droom er nog van die mooie uiterwaarden. 8)

Gr, Ron-O :)