Introductie

Started by vdKaa, February 03, 2016, 14:55:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vdKaa

Goedemiddag,

Ik ben Johan en ik woon in Zeist. Als visser met een gewone hengel ben ik in Zuid-Frankrijk onverwachts in aanraking gekomen met de regenboog forel. Die zwommen in de Gardon bij onze camping. Uiteindelijk heb ik er drie weten te vangen en deze tot verbazing van de Fransen weer terug gezet. Mijn leidinggevende die tijd was (en is nog steeds) een bekend en gepassioneerd vliegvisser. Hij enthousiasmeerde mij om de forel ook eens met een vlieg te gaan bevissen. Na een erg leuke intro cursus vliegvissen bij de Fly Fishing Academy besloot ik om me verder te bekwamen in deze manier van vissen. Na een middag intro vliegvissen op snoek van Sunshine en de basiscursus vliegvissen bij de Fly Fishing Academy heb ik ondertussen ook zelf met de vliegvishengel vis gevangen in Nederland (voorn) en in de rivier de Ceze in Zuid-Frankrijk (kopvoorntjes). Omdat ik nog steeds op zoek ben naar info kwam ik op met dit forum in aanraking. Omdat de toon en de sfeer van dit forum mij erg aanspreekt heb ik nu de stap genomen om mij als lid aan te melden. Ik hoop veel te kunnen leren van de vele jaren aan vliegvis ervaring die op dit forum te vinden zijn  :D
Fouten zijn kansen om iets te leren

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

Dat klinkt alsof je mijn oude buurman 'Sir' Edward vd Heul tegen het lijf bent gelopen, goede vliegvisser inderdaad.
Die heeft mij ook 'besmet' ;) maar dat was 40jaar geleden :P

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Welkom Johan. Goeie stap!
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Raymond

 ::welkom:: op dit forum :D
::wtf::

Beest


Gerrit59

Welkom op dit forum en een goede tijd gewenst hier.

Gerrit

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Welkom op dit forum en veel leesplezier.
Groet, Arie