Trabucco Monofil Nylon

Started by Troutbuster, July 27, 2012, 08:07:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders en zusters,
Ik vis intussen al een tijdje met monofil nylon van Trabucco en ik ben super tevreden over dit materiaal.
Bere sterk op dunne diameters!!
Ik heb intussen de 10/100 (dik 2 kg treksterkte) en de 12/100 (3,1 kg treksterkte) uitvoerig getest, ook met leaders v.v. droppers en dus de knoopsterkte en ik kan alleen maar erg positief zijn!! ::dance::
Het 16/100 materiaal heeft bv al een treksterkte van ruim 5 kg!! ;D ;D ;D

http://www.hengelsportknaller.nl/172-trabucco

Prijzen liggen tussen de € 9,99 en € 10,95 best duur voor klosjes van 50 meter, maar de sterkte van dit nylon is naar mijn mening onevenaard!!

Doe er je voordeel mee!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

Omdat jij er van de week bij MegaFish weer over begon heb ik er nog eens over na zitten denken....
Denk dat ik toch een paar klosjes ga halen (deels om uit te proberen of het lekker 'knoopt',
deels voor die situaties dat een beetje extra trekkracht welkom is.)
Aangezien mijn voorraadje Stroft GTM nog aanzienlijk is en ik daar ook erg tevreden over ben,
moet dat ook eerst 'weggewerkt' worden. ;)

Team

Jan een jaar geleden was Fluo, van Shimano, het beste wat er was??????

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Klopt Ton, en de Fluo van Shimano is qua fluo nog steeds een van mijn eerste keuzes, maar deze Trabucco mono is zo sterk, daar kun je als vliegvisser gewoon niet omheen vind ik!

Ik heb de fluo lijn ook niet in de ban gedaan, zeer zeker niet, sterker nog ik denk dat men op sommige momenten niet zonder kan.

Maar ja...Trabucco Mono, en ja, die trekkracht hè!! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


johannes

toen ik nog in nederland woonde was ik testvisser voor dat spul gebruikte het voor het voornvissen in de havens.

maar voor de vlieghengel vond ik het te soepel voor de vaste hengel was het wel perfect spul.