OVM in de winter

Started by Philip, December 22, 2012, 22:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans-oet-remunj

Quote from: Rob van H. on December 23, 2012, 20:29:06
en het boeit me niet of je hier nog langer op het forum komt of dat je afhaakt!!!

Zo dat is er uit!!!

Geen idee wie je bent, maar dat gun ik je niet Rob :P   

Ga je afreageren op een kalkoen zou ik zeggen, daar is de tijd volgens mij wel rijp voor....  ;)


Philip

Zo ............. dat gaat lekker hier, we zijn net terug van een heerlijke visdag in de Utrechtse polder. Dat zouden meer mensen moeten doen word je lekker rustig van. Maar ben blij dat een aantal de hele zondag hebben kunnen vullen met dit onderwerp en  als het dan even stil was hier konden ze in ieder geval kijken wie er online was in dit onderwerp.  ::wtf::

In mijn eerste reactie heb ik naar mijn idee toch een normaal antwoord gegeven op de opmerking en zelfs sorry gezegd voor het gene dat gebeurt is! De grap is ook nog dat ik zelf helemaal niet op het OVM aanwezig was die bewuste dag.

Maar als er mensen zijn die persoonlijk iets tegen mij hebben spreek me dan eens aan in het echte leven en loop niet tijdens de beurs in Putte met een boog om ons heen Bert! ( ja we hebben je wel gezien)

Maar nogmaals jullie hebben gelijk, er mag vanaf die plek niet gevist worden en dat zullen we ook zeker niet meer doen. Nogmaals sorry daar voor!

Zoals vele weten kan je prima met mij een discussie voeren maar dit gaat nergens over. Het gedrag van sommige op dit forum of het prikbord heeft veel overeenkomst met voetbal supporters. Het is vaak maar een klein groepje dat de sfeer verpest voor de rest.

groeten Philip

MarcelN

Quote from: speycast on December 23, 2012, 20:17:51
roepen en gillen naar BOA om te schrijven  maar als je tangetje kan lenen dan zijn het goede gasten ?????? ::hulp::
Tjee begin je tegen mij ook al? Ik heb misschien nog wel ergens een realdoll, even afgassen man relax!
Ik ken die hele gasten niet, ik werd geholpen en 0031 stond op zijn harses, kijk 'now were talking' ;D
pffff ik twijfel of ik nog wel zal gaan.... :-\

golddigger

Hoi Hans

Ik denk dat het meer irritatie is
Een beginneling die een leuke vangst met foto's onderbouwd,wordt gelijk op de vingers getikt
Eerst mag hij zijn vangst niet op het ondiepe deel van het dammetje fotograveren(zijn eerste ovm forel)

Dan is er weer commentaar op de manier waarop hij zijn vangst vasthoudt
Op een gegeven moment ben je er dan wel klaar mee
Het zijn best aardige gasten maar als je steeds commentaar hebt op anderen, kan je er op wachten dat je het terug krijgt als je de regels overtreedt
Groet en veel visplezier

Perry


Hans-oet-remunj

Quote from: speycast on December 23, 2012, 20:35:46
hans je terrietje keft maar bijten doet hij nooit 

bijten is hobby van mij net als vliegvissen

en waar lulloland van dan komt dit geeft blijk van mijn gebrek aan respect naar jou

Tjongejonge, wat een .... zeg ?

Voorspelbaar Bert, je reageert wel ongeveer zoals ik verwacht had... Ach respect.... T zal je vermoedelijk niet echt verbazen dat dit wederzijds is... iemand die zo lomp om zich heen blijft slaan... Het zal je wel allemaal geen biet uitmaken...allemaal best, maar houd je fatsoen een beetje, das toch een kleine moeite.

Je bent hier niet de enige aan tafel.....






Plantje

Ik denk dat het nu wel genoeg is of niet?

Geldt voor iedereen: er is een verslag gepost, daar wordt iets gedaan wat niet volgens de regels is. Dat wordt aan de kaak gesteld, komt een reactie op en er wordt verbetering beloofd. Prima toch?

Graag weer on topic. Misschien kan het stuk over het vissen vanaf de steiger uit het verslag verwijderd worden. Als dat inhoudt dat je verslag vertelt dat je niets hebt gevangen, maar een mooie dag aan het water hebt gehad: jammer dan! Dat hoort ook bij (vlieg) vissen!

Erwin

Juist.

Ik heb ook nog een regeltje gevonden. Namelijk een van dit forum:

* - Je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de inhoud van je berichten en je gaat er mee akkoord geen berichten te plaatsen die dit forum, forumleden, en andere gerelateerde sites, schade doen. Dit betekent dat je andere forumleden niet gaat uitschelden, beledigen, uitlokken, belachelijk maken, bewust kwetsen, etc.

Spelregeltjes voor gebruik van het forum

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Hans-oet-remunj

Quote from: Rob van H. on December 23, 2012, 20:45:12
ik geef alleen maar antwoord op, van mij hoef je niet weg, je begint er zelf over

heb het even voor je onderstreept!!

Hihi

Rob denkt " wat je zegt ben je zelf"  ... LOL  ;)

Philip

Quote from: golddigger on December 23, 2012, 20:48:53
Hoi Hans

Ik denk dat het meer irritatie is
Een beginneling die een leuke vangst met foto's onderbouwd,wordt gelijk op de vingers getikt
Eerst mag hij zijn vangst niet op het ondiepe deel van het dammetje fotograveren(zijn eerste ovm forel)

Dan is er weer commentaar op de manier waarop hij zijn vangst vasthoudt
Op een gegeven moment ben je er dan wel klaar mee
Het zijn best aardige gasten maar als je steeds commentaar hebt op anderen, kan je er op wachten dat je het terug krijgt als je de regels overtreedt
Groet en veel visplezier

Perry

Klopt je kent de gasten van 0031 niet, dat was namelijk Jasper die daar commentaar had en die heeft niets met 0031 te maken. We kennen Jasper en we vissen wel eens met hem!

Philip

Nu hebben jullie blijkbaar de hele dag op mijn antwoord zitten wachten en nu gaan jullie er niet inhoudelijk op in.

Grapig he Bert dat ik dus wel een heel prettig gesprek kan hebben met jou vismaat op de beurs in Putte en uit onze ooghoeken zien we jou schichtig voorbij lopen en snel de andere kant op kijken waar alleen een blinde muur was. ja dat was best grappig ::goodjob::


Hans-oet-remunj

Quote from: golddigger on December 23, 2012, 20:48:53
Hoi Hans

Ik denk dat het meer irritatie is
Een beginneling die een leuke vangst met foto's onderbouwd,wordt gelijk op de vingers getikt
Eerst mag hij zijn vangst niet op het ondiepe deel van het dammetje fotograveren(zijn eerste ovm forel)

Dan is er weer commentaar op de manier waarop hij zijn vangst vasthoudt
Op een gegeven moment ben je er dan wel klaar mee
Het zijn best aardige gasten maar als je steeds commentaar hebt op anderen, kan je er op wachten dat je het terug krijgt als je de regels overtreedt
Groet en veel visplezier

Perry

Hi Perry

Irritatie: zou goed kunnen hoor :)   Maar dr zijn dr  toch ook een paar bij waar  iets meer aan de hand is ....   Ach ja ze maken het levendig zullen we maar zeggen.... Maar goed, als we dergelijk taalgebruik met zn allen gaan tolereren, dan mogen we ze dus ook op een gelijkwaardige manier worden aangesproken lijkt mij.

Interessant.... ;)


Philip

Mod's van mij mag dit onderwerp dicht, Bedankt Rob en Bert we hebben vandaag super veel bezoekers gehad op de site. Dus ons voetstuk waar jullie ons op plaatsen is alleen maar groter geworden. 

Hans-oet-remunj

Quote from: Rob van H. on December 23, 2012, 21:00:42
volgens mij begint de ouderdom bij je toe te slaan hans, je begint kinds te worden, ik quote jou, ik geef je antwoord op, ik verzin niet en zeg of denk al helemaal niet iets in de trend van "wat je zegt ben jezelf."

Ik geef toe dat ik jou en speycast helemaal niet serieus neem, schuldig....

Veel te amusant allemaal hier :)

Morgen meer ?

Hans-oet-remunj

Quote from: speycast on December 23, 2012, 21:08:38
misschien waren ze op zoek naar jullie leugens en onwaarheden  ::blabla::
of bewijs van jullie misdragingen

kan ook nog zijn dat ze zoeken naar de regels die je zelf overtreed  maar een ander verbied bijgogem

ph = 2

Hans-oet-remunj

Quote from: Rob van H. on December 23, 2012, 21:14:45
dat scheelt een stuk, wij jou namelijk ook niet!!  ::goodjob::

Ik had ook niet anders verwacht  Rob 8)

Hans-oet-remunj

Quote from: speycast on December 23, 2012, 21:15:17
deze leugen is mooi om lopen voor jou nooit en tenimmer   als ik recht voor uit kijk tijdens het binnen lopen van hal

nee jongen jij bent het omkijken niet waard  en omlopen al helemaal niet al moet ik door je  heen 



zoals mijn onderschrift luid  kruipen doe ik nooit

en ik mag hier niet echt zeggen wat ik wil  anders gaan de pampers op pootjes janken

Iedereen kruipt wel eens Bert....

Plantje

Quote from: speycast on December 23, 2012, 20:55:58
als dat nu alles zou zijn plantje accord maar er staan nog veel meer onwaarheden van flippie op dit forum en hun bluf site
Ik vraag me af of dit het juiste moment en de juiste manier is om dat allemaal aan de kaak te stellen. Misschien zijn daar andere manieren voor: rechtstreeks op hun site (ik zou het niet weten hoor), in een ander topic...enz

Tweede keer: Hier graag on topic. (Geldt voor iedereen en niet alleen voor Speycast omdat ik hem hier gequote heb!)

golddigger

Weltrusten mannen
Morgen lekker vissen ::)
Perry

Hans-oet-remunj

Quote from: speycast on December 23, 2012, 21:28:21
nee hoor hans  er zijn er die haten dat

Dat geldt voor velen die voor jou gekropen hebben...   ;)

Maar goed, back to topic dus....




Hans-oet-remunj

Nee zo bedoelde ik m niet Bert, 'k refereerde aan een uitspraak uit mijn werk:

Onder druk wordt alles vloeibaar......

Heeft niets met eerlijk of respect of steken onder water te maken Bert. Wel iets met verzuren en wat dat met je loopvermogen doet  ;)

Verder maar vooral niet over een aantal zaken nadenken vanavond Bert, ga alles maar lekker verdringen, ben je volgens mij wel goed in. Bedankt voor je gal op dit forum, en verder nog prettige kerst dagen uit lullo land  toewenst 8)


catchem

Volgens mij is fit het best gelezen en gevolgde topic van het jaar. Er zijn nu 23 viewers en volgens mij is het door de dag heen niet anders geweest.

Bedankt voor deze mooie soap.  ::slaugh:: ::bravoo::

Hans-oet-remunj

Quote from: catchem on December 23, 2012, 22:00:54

Bedankt voor deze mooie soap.  ::slaugh:: ::bravoo::

Monsigneur Catchem, dix points

::goodjob::

Team

John de Mol  bellen, maken we er een TV serie van
NUNC  AUT  NUNQUAM

Hilco

ik dacht dan meer aan een soort "Vis Robinson" met complotten en wegstemmen  :P (gezien er belgen in het spel zijn )

Ronald uit Meppel,

Quotezoals mijn onderschrift luid  kruipen doe ik nooit
Volgens mij moet je nodig uit je lijden worden verlost   :o . Iemand die het woord "nooit" in de mond neemt, klinkt als een hypocriet puur sang. Dat er zo veel frustratie loskomt bij het reageren op de Dickswingers van 0031 en LIKKOE bende duidt aardig in die richting van een enorm minderwaardigheidscomplex en neem je je eigen motto veel te serieus.
Gelukkig ben ik een Drent en geen Hollander. Zoals een bekende Drent zei "principes prachtig mooi maar wat heb je er aan".  :D

Just my 2 cents