Cuba Cayo Coco 08 t/m22 maart 2017

Started by Mike, March 24, 2017, 23:24:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ochi

#25
Gino,

Ik heb met Orlando alleen gevist en dat was best goed als je maar duidelijk zegt wat je wilt en laat zien dat je kan gooien. Als Duniesky laat is en zijn dag niet heeft zet ie je soms alleen up muds en dat is veel vangen maar zoals Mike zegt niet Spannend. Met Orlando heb ik ook dagen gehad dat hij 3 kwartier vaarde voordat we op de stek waren maar ik heb ook van mensen gelezen dat hij na 15 minuten al stil ging liggen. Wees duidelijk, de benzine is ingecalculeert om te varen, niet voor zijn wagen :-) Ook op de Engelse forums zijn er voors en tegens voor beide maar bij beide ga je vangen en dat is voor jou het belangrijkste.

Wat je niet in de hand hebt is de wind. Als die heftig is vallen alle discussies over de guides in het water :(

Greetz Ochi

Mike

Quote from: Floor on March 27, 2017, 15:29:55
https://www.facebook.com/groups/355920197856315/permalink/1247305998717726/

Mike, ik moest gelijk aan je denken 😁

Hoi Floor, ik ben erg benieuwd maar ik heb geen FB dus kan ik de link niet openen  :-[
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Floor

Het gaat om een aantal tips voor het vangen van Permit 😉 Maar, je zal vast al wel weten hoe het werkt.
Goed om te zien dat je jezelf daar niet hebt hoeven vervelen. Mooi verslag!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

FSCHAMP

Occhi & Mike,

bedankt voor de tips.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>