opbergen shooting heads

Started by catchem, January 30, 2013, 19:59:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

catchem

Ik heb een #7 stok gekocht om op de rivier te gaan vissen. Nu wil ik shooting heads kopen, maar ik vraag me af.... Hoe berg je de shootinghead lijnen op?  Moet ik ze op een spoel winden of in een mapje doen?

catchem

Maar maakt het voor de slijtage van de lijn niet uit?

catchem


Rene V.

Rio en Airflo hebben van die driehoekige tasjes met vakjes waar de heads opgerold in kunnen.Kost iets van 7 a 10 euro.Heb het al een paar jaar en werkt OK.Head gewoon op je hand oprollen en wegstoppen.

Rene V.


Sieger

Deze gebruik ik voor mijn shootingheads en polyleaders voor zalmvissen (ook van het zelfde merk)....  ;D



Sieger


catchem

Ik had die tasjes ook al gezien, ik kijk eerst of ik in de garage nog wat heb liggen, anders zou het wel zo'n soort tasje worden. Lijkt mij handiger dan het op een spoel draaien.

Arjan bedankt voor de link, maar ik heb het probleem dat bij jouw website alle tekst wegvalt, dus is voor mij moeilijk zoeken op jouw website (je hebt wel mooie spullen).

Arjan Maat

Quote from: catchem on January 31, 2013, 08:07:32
Ik had die tasjes ook al gezien, ik kijk eerst of ik in de garage nog wat heb liggen, anders zou het wel zo'n soort tasje worden. Lijkt mij handiger dan het op een spoel draaien.

Arjan bedankt voor de link, maar ik heb het probleem dat bij jouw website alle tekst wegvalt, dus is voor mij moeilijk zoeken op jouw website (je hebt wel mooie spullen).

Als een groot deel van de tekst wegvalt zit je waarschijnlijk met Internet Explorer, het fijne van IE is dat het Microsoft is en een beetje "lui". De tip die ik je kan geven is dat er naast je URL balk een button zit met "compatibiliteits" modus ofzo, als je daar op klikt gaat er een hele wereld voor je open  ::goodjob::

probeer maar eens

TL Arjan

catchem

Stom dat ik die knop niet had gevonden, erg bedankt, nu is de site wel duidelijk te zien met alle tekst.

Rossie69

simpel en goedkoop .

een knikkerzakje.


mertens63


Rossie69

kan je vrouwtje wel maken ;)


catchem

Quote from: Rossie69 on January 31, 2013, 22:30:29
simpel en goedkoop .

een knikkerzakje.

Ik zat aan een etui te denken, zo'n pennenzak, heb ik nog liggen en is van mesh, kan de boel ook makkelijk drogen.

bij

Als we het toch hebben over een knikkerzak. Lang lang geleden in mijn knikkertijd werd deze  gemaakt van een washandje.

Team

Quote from: bij on February 01, 2013, 14:20:30
Als we het toch hebben over een knikkerzak. Lang lang geleden in mijn knikkertijd werd deze  gemaakt van een washandje.

Washandje is gevaarlijk???  als er nog een shooting head inzit en je staat je reet te wassen ben je wel de lul
NUNC  AUT  NUNQUAM