Het loopt wel eens anders dan geplant (04-09-2011)

Started by christianvt, September 04, 2011, 20:42:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

christianvt

Vandaag weer 2 uurtjes met de vliegenstok op pad geweest. Het plan was om mooie Ruisvoorns met de droge vlieg te vangen, helaas een enkele kleine blankvoorn gevangen.

Daarna nog heel even een streamertje aan 16/00 tippet :mrgreen: Even een paar keer door de sloot rossen en ja hoor BAM een mooi snoekje nam mijn Poolvos-streamertje. Ik wist deze big mama (of papa :lol: ) in wording met de hand te landen vanuit de steile slootkant.. Even een fototje en dit snoekje mocht weer snel verder groeien.



Daarna snel verder naar stek 2. Daar aangekomen zag ik dat er +/- 20cm Rapfjes bovenin aan het azen waren. Dus snel een nat vliegje eraan geknoopt en strippen als een Jekko! :mrgreen:
Heb toch enkelevan deze kleine rovers weten te vangen. Mooi om te zien hoe ze erachteraan schieten en er vol op duiken :D

Daarna kreeg ik een aanbeet van een hoger kaliber. Een mooie straatvechter had mijn natte vlieg te grazen genomen.



Een prachtig getekend baarsje. Daar had ik maar genoegen mee genomen, het was inmiddels etenstijd en dus moest ik naar huis.

Een lekker middagje zwiepen was het geworden!


Chris

Hilco


Sieger



Sieger


Hilco

Ja , sinds vanochtend ben ik een Woudrichem kenner  :P

christianvt

Gruwelijk verkeerd gereden zeker?? ::) ::) :P haha

p.s. 1 ding ontbreekt nog aan je Woudrichem kennis: Noem het maar Woerkum i.p.v Woudrichem ;D

Hilco

nee hoor , ging probleemloos.

Alles duidelijk aangegeven , mijn Garmin deed de rest ;D

christianvt

Quote from: Hilco on September 04, 2011, 21:52:13
nee hoor , ging probleemloos.

Alles duidelijk aangegeven , mijn Garmin deed de rest ;D

turbovisser

mooi hengeltje en reel
ik heb precies het zelfde lijn volgens  mij ook een is 6/7 of niet

christianvt

haha dit is echt een supergoedkoop hengeltje van Shakespeare.. is een 5/6

Rossie69

heb hem ook nog steeds

komt nog wel is in het museum