Hengels van Traditional hengelsport uit Utrecht

Started by Bekeerling, November 25, 2012, 21:47:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bekeerling

Heeft iemand ervaring met de vliegvishengels van Traditional (hun "huismerk") ? Zijn ze een beetje redelijk geprijsd? (100-200 euro)
Aangezien ik vrijdag naar de beurs ga lijkt het me wel wat om ook even bij Traditional te gaan kijken dus vandaar.

Hilco

moet je altijd doen !!!  zeker nu er weer prachtig bindmateriaal hangt!!

Maar het is nu eenmaal geen prijsvechter.......... 

harlin

Quote from: Bekeerling on November 25, 2012, 21:47:31
Heeft iemand ervaring met de vliegvishengels van Traditional (hun "huismerk") ?
Bedoel je Orvis of zijn eigen "baksel"? ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Bekeerling

Zijn eigen baksels bedoel ik vooral  ;D
Maar ik ga uiteraard ook de Orvis hengeltjes even bekijken  :)

Useless

Ik ben in het gelukkige bezit van een paar Traditionals, zowel in carbon als splitcane en ze kunnen zich met de beste hengels meten. Maar vergis je niet, ze zijn behoorlijk aan de prijs maar dan heb je ook wat. Een hengel die volkomen naar jouw eigen ideeën en wensen is gebouwd. Hij maakt (e?) ook in serie gebouwde hengels maar ik weet eerlijk gezegd niet of hij dit nog steeds doet. Voorheen had hij een serie die speciaal voor de VNV was ontworpen en die daar ook gebruikt werd voor de werplessen. Deze waren ook redelijk vriendelijk geprijsd. En anders even kijken naar Orvis; kun je je nooit een buil aan vallen. Hebben hengels in allerlei prijsklassen en volgens mij heeft hij ook TFO. Wat mij betreft het merk met misschien wel de meeste kwaliteit voor het geld dat je er voor betaald. De Professional en de Finesse zijn prima stokken en kosten relatief weinig.
Succes met de zoektocht. 

Arjan Maat

T.F.O. Finesse is idd een heerlijke hengel voor een (h)eerlijke prijs.

Er zijn er van het weekend op de beurs in Putte een aantal in handen gekomen van mensen die we als " zeer dienstbaar voor de vliegvisserij" mogen beschouwen. Waaronder Hugo Martel, voor de mensen die hem niet kennen, google zijn naam maar eens ;-) Hem kan je binnenkort op de Ardeense rivieren tegenkomen met een 8,9 ft #5 ;-)


Arjan

Bekeerling

Bedankt jongens  :) Ik ga vrijdag eens op m'n dooie akkertje rond kijken, sowieso indien mogelijk ook met de Vision hengels van Hookedonthefly die ook op de beurs zal zijn en ik ga absoluut kijken bij Traditional. Hou het geld lekker in m'n zak (op een nieuw vest na dan) en spaar gewoon door tot komend voorjaar  ;D Ga ook nog fooien halen rond de kerst in mijn krantenwijk dus kan vast wel wat leuks kopen zodra de natuur weer tot leven komt :D

Bekeerling

Uiteindelijk niet naar Traditional geweest, tijd op de beurs vloog voorbij en voor ik het wist zat ik alweer in de trein naar Ede. Komt nog wel eens!