Twee snoekjes in het donker

Started by Gerrit72, November 02, 2013, 19:33:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72

Vandaag kon ik helaas niet bij de Snoektour aanwezig zijn. Zwaar balen, vorig jaar is me erg goed bevallen. Tot halverwege de dag had ik nog de hoop toch even 1 a 2 uurtjes Snoektour te kunnen meepikken, al was het alleen om de aanwezigen even te spreken. Super gezellig dit soort dagen. De tijd tikte echter snel weg, rond twee uur moest ik met pijn in het hart erin berusten dat het echt niet meer zou lukken :(.

Pas aan het eind van de dag had ik de handen vrij. Als troost dus nog snel even tegen donker naar de waterkant. Al snel kwam de eerste aanbeet, een snoekje van formaat makreel;



Een bek vol met bucktail  :)

Even later, het was al donker, miste ik een mooie snoek, die wild in het oppervlakte op mijn streamer dook.
Nog even kort doorvissen leverde mijn derde aanbeet op (in drie kwartier, het kan slechter).



Een mooie blonde trimster was zo vriendelijk even plaatjes te schieten.



Mijn 1e streamersnoek(jes) in het donker.

Op zich waren ze lekker los. Ik ben dus bere nieuwsgierig naar de vangst verhalen en foto's van de snoektour!
Kom maar op mannen, ik wacht met smart  ::)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

Quote from: Gerrit72 on November 02, 2013, 19:33:05

Kom maar op mannen, ik wacht met smart  ::)
Dat zal die trimster ook gedacht hebben, 'flink stuk vlees heb jij in je handen' ;D

Rene V.

Mooi Gerrit,toch nog snoek vandaag.Ik zou ook vandaag er graag bij zijn in Groningen maar vond de afstand toch iets te groot[250km+]

Groet Rene V.

Arie de Vries

Nou met die twee snoeken was je bij de eerste twee geƫindigd Gerrit, vangsten waren niet geweldig vandaag, maar ik had wel mijn eerste snoek op de vliegenhengel!
Groet, Arie

Gerrit72


Arie, met die kleine had ik misschien wel zo'n fles A&M drank gewonnen. Had ik me mooi kunnen bezatten  :P
Hoe beviel je streamerhengel? Je hebt hem mooi kunnen testen. Proficiat met je 1e snoek! Dat smaakt naar meer toch...de komende tijd eens samen achter de mean green fighting machines aan?

Rene, volgende keer beter, hopelijk zijn we er volgend jaar beide bij.

Marcel, die trimster was niet misselijk, maar ik waag me er niet aan.
Anders staat mn vrouw straks met mijn stuk vlees in haar ene hand...
en het keukenmes in haar andere  :o
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Mike

Heb je ook een foto van de trimster  ;D
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Daar is het wel ineens een stuk lichter Gerrit! Of had je die trimster al gespot en op de foto gezet voordat je die snoeken ving?

Gerrit72



Tsja...da's wel weer heel scherp Rudi  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

Wel een mooi viswater daar op achtergrond, jammer dat die mevrouw zo in beeld springt
Groet, Arie

Mike

 ;D  ik vind r een beetje pezig ;D
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

wouter veuger

#11
Mijn idee Mike,liever wat meer vlees aan de botten ::agree::

On topic:leuke  snoekies Gerrit,ik had er zondag ook 2van zulk formaat,blijft mooi hoe ze zich op de streamer storten :)