Vliegen, Vangen, Vissen

Started by jelle, November 24, 2011, 18:55:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Heeft iemad dit boek van henk peters?
En wat vind je er van

Het is nu in de aanbieding op visdeal.nl
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

HappyFisherman

Ik heb het binnenkort, dank voor de tip ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

catchem

Ik heb het boek. Erg leuk geschreven en ook nog informatief. Ik vloog er doorheen, leest als een roman, maar als naslagwerk is het lastig om informatie weer terug te zoeken.

sebas-vh

Is dit een leerzaam boek? wil het mss voor sinterklaas gaan vragen :)
Gaat het meer over vliegvissen in nederland of meer buitenland?
Gr Sebas

catchem

Het gaat over alles, Nederland, buitenland, zoet zout, lijnen, hengels, vliegen etc. Erg leerzaam om te lezen, maar als je achteraf iets terug wil zoeken erg lastig

HappyFisherman

Direct besteld, maar nog niets ontvangen... Ik wordt al ongeduldig  ::denken::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sebas-vh

heb hem ook meteen besteld. Ik heb ook nog steeds niks binnen.  :-\ Beter gaat het niet zo lang duren als mijn LOOP lijn.. :o
Gr Sebas

HappyFisherman

Yesss, binnen! Lekker dik en staat mooi in m'n boekenkast :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sebas-vh

ook bij mij al binnen :D
idd lekker dik boek, heb al een redelijk stuk gelezen en ben er heel erg blij mee :)
Gr Sebas

Rene V.

Voor de liefhebber heb ik het boek"Vissen,Vliegen, Vangen van Kees Ketting en Henk Peeters uit 1970.Dit boek beschrijft de Nederlandsche Vliegvisscherij uit die tijd,beschreven in 432 pagina's.Interesse?Hoor wel via de site.

Groet Rene V.


Plantje

Quote from: Rene V. on December 01, 2011, 19:39:31
Voor de liefhebber heb ik het boek"Vissen,Vliegen, Vangen van Kees Ketting en Henk Peeters uit 1970.Dit boek beschrijft de Nederlandsche Vliegvisscherij uit die tijd,beschreven in 432 pagina's.Interesse?Hoor wel via de site.

Groet Rene V.
Heb je het te koop? Te leen? Digitaal en vrij te verspreiden?

Indien te koop (wat ik verwacht): wat had je er voor willen hebben?

Caspar

Ik heb hem ook besteld.

Kan bijna niet wachten.
Let it Fly.


Beertje

Ik weet niet wat hij bij vis deals koste, maar bij Peters kost hij €25. ook hengeldiscount levert hem voor €25,-
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Zou het ook niet meer weten beertje,
Dit topic komt uit 2011 :P
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Mauric, hoe komt zoiets weer naar voren?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sieger

Doordat iemand op dit topic heeft gereageerd .... Dan staat het topic weer bovenaan


Sieger

Plantje

Precies. Meesters in het gebruik van de zoekfunctie komen vaak bij oude topics uit ;)

goswit


De moeilijke weg is zo moeilijk . ::)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

jelle

iets vragen hoed een forum levend,
zoeken niet ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

weerwolf

iets vragen is de gemakkelijke weg, zolang er mensen zijn die reageren wordt er gevraagd. Erger je hierover dan moet je selectiever lezen
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje


Arie de Vries

Maar het ging en gaat over een naar mijn mening nog steeds actueel boek, dus helemaal niet erg dat het weer eens opduikt. Zeker voor een beginner staat er eigenlijk alles in wat je als starter wilt weten en nog leesbaar geschreven ook. En dat voor dat geld!!
Groet, Arie