plannen voor 8 mei ? vis vangen !

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 08, 2011, 08:14:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

Bas een rijbewijs is misschien ook een optie dan word je visomgeving een stuk grote dus meer kans op vis????

Gr Arno

maurice

een brommert kan ook of een holleder scooter

::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

Maar er is nog geen lijn te zien nu er vele meldingen komen van uitblijven van vangsten op de normale openbare wateren?

of te wel deze tijd is gewoon klote om te vliegvissen?

ik moet me ook erg beheersen om niet terug te vallen in mijn gedrag van maden en mais aan een bonk lood. :P

maurice

Hilco ook jij moet dan maar bij de Tour de OV 3 komen vissen.
hier gaat het lekker hoor.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

even zoeken wat "tour de OV3 is "  :o

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

christianvt

Jammer Bas :( Dat je niets hebt gevangen...

HappyFisherman

Quote from: Hilco on May 08, 2011, 21:42:48
of te wel deze tijd is gewoon klote om te vliegvissen?

Nee! Het gaat ook er ook niet om zo veel mogelijk (of om alitijd) te vangen, maar om voor jezelf op een zo mooi mogelijke manier visjes te vangen! Als je kunt genieten van een goeie worp, het perfect presenteren van een vlieg, of iets zien stijgen en precies op dat plekkie waar je vervolgens de vis verwacht je vliegje kunt laten landen (of je nu beet krijgt of niet) is voor mij de sport van het vliegvissen.
Als je dus je doelen aanpast op de manier waarop je vist, kun je ook met niks vangen voldoening krijgen (zelfs met niks vangen)...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

christianvt

Quote from: HappyFisherman on May 08, 2011, 22:33:19
Nee! Het gaat ook er ook niet om zo veel mogelijk (of om alitijd) te vangen, maar om voor jezelf op een zo mooi mogelijke manier visjes te vangen! Als je kunt genieten van een goeie worp, het perfect presenteren van een vlieg, of iets zien stijgen en precies op dat plekkie waar je vervolgens de vis verwacht je vliegje kunt laten landen (of je nu beet krijgt of niet) is voor mij de sport van het vliegvissen.
Als je dus je doelen aanpast op de manier waarop je vist, kun je ook met niks vangen voldoening krijgen (zelfs met niks vangen)...

Ben ik het helemaal mee eens! Ik geniet ook als ik blank :) Is nu al een paar dagen hahaha

Morgen als afwisseling maar eens een keertje Penvissen op karper....

Hilco

vlieg vissen is inderdaad mooi werk, zoals ik al eerder aangaf in mijn voorstel topic ; als ik het bonk lood op de bodem heb liggen en moet wachten val ik direct in slaap  :P dat is met vliegvissen niet zo .

je bent veel meer één met de natuur , te meer omdat ik er vaak aan vast zit  :-\

Quote from: maurice on May 08, 2011, 21:45:15
Hilco ook jij moet dan maar bij de Tour de OV 3 komen vissen.
hier gaat het lekker hoor.

Ja, maar ik heb niks om aan te trekken  ;)

hmmmmmm Utrecht Hellendoorn  119 km  1.5 uur reistijd.
eens kijken of ik dat kan inpassen.............

maar ben zeer vereerd met uitnodiging   ;D

sebas-vh

bram ik ben het he-le-maal met je eens..

gister wezen vissen met de dobber, vanwege al die *** blaadjes!!
Maar ook al ving ik meer dan met de vlieg. Het was toch een stuk minder leuk geworden..
Gr Sebas

hendri

ach je moet maar zo denken, je kan niet altijd vis vangen. soms hebben ze geen honger, bij bas heel vaak geen honger. nou als je dat van te voren weet. tja dan is dat toch prima. ;D
ik vis eigenlijk de laatste tijd alleen nog maar op de vecht(op die paar keer bbten  na dan) en ik moet eerlijk zeggen het gaat beter maar meestal vang je niet zoveel of zelfs nix. maar dan heb ik wel weer genoten van het heerlijk struinen in de natuur.

maurice

Quote from: Hilco on May 08, 2011, 22:39:15
hmmmmmm Utrecht Hellendoorn  119 km  1.5 uur reistijd.
eens kijken of ik dat kan inpassen.............

maar ben zeer vereerd met uitnodiging   ;D

1.5 uur met een ijsje onderweg ;D

scheelt alweer dat je er niet om 6 uur heft te zijn ;)

en je bent meer dan welkom ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::