Leon Janssen

Started by renew, March 05, 2012, 14:43:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

renew

hallo
gisteren hebben we onze club op zondagmiddag open gegooid omdat Leon Janssen een middagje bij ons kwam binden. En binden werd het! Leon heeft een heel goed verhaal met foto's over entomologie en hij bond zijn meest bekende patronen voor. Nou ben ik bevooroordeeld want ik vind wondervliegen 2 echt het beste boek over vliegvissen in de lage landen en ik houd ook nog eens niet van moeilijke patronen maar dit was echt te gek en een eye opener. Het is toch anders als je de patronen live ziet dan ui een boek. Ik bond zijn patronen al maar toch niet helemaal goed heb ik nu gezien.
leon is een hele relaxte benaarderbare kerel die totaal niet merkgeil is en de tijd heeft genomen (hij was 4 en half uur bezig bij ons).
Dus alle vv's......een aanrader! Nodig hem een keer uit. Niet alleen om gevorderden op het juiste spoor te krijgen (weg ingewikkelde marketing vliegen) maar ook om beginners direct op het goede spoor te krijgen. Ik garandeer jullie een succesvolle, onderhoudende en ontspanne bindavond/middag!
Grtz
Rene

renew

ja Rob jammer je hebt echt wat gemist. Maar op de 20ste komt Leon Links daar ben jij toch een fan van? Dan zal je er zeker zijn!
Rene

HappyFisherman

Ik moet mezelf toch maar eens "Wondervliegen" kado doen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Useless

Mooi dat jullie je hebben vermaakt RenĂ©. Maar de zondagmiddag is mijn vaste opa-dag en daar laat ik alles voor staan. Zelfs een mooie vis- of binddag  :). Volgende keer beter.

renew

hi
ik had wondervliegen 1 gisteren dus 2 maar meteen gekocht. Echt heel goed! En 1 is dan ook eigenlijk overbodig.
Marco, dat heb jij goed geregeld zeg 1 opa dag: ik heb weleens opa weken  ;D maar met plezier.
Ja Klaas simpele vangende vliegen met materiaal dat iedereen heeft.
Grtz
rene

ErickW

Ik ben zelf ook een groot fan van Leon Janssen, pragmatisch en natuurlijk binden met het juiste silhouet. Ik ben een vissende binder. Hopelijk wil Leon ook nog een keer bij de Kingfisher komen ;-)

Herman

Ik dacht dat ik gisteren op de clubavond/jaarvergadering van The Kingfishers zijn naam bij de activiteitencie voorbij zag komen. Misschien is je wens al wel in vervulling gegaan Erick! Nu maar hopen dat je dan die avond ook kan komen.....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..